Ogólne warunki współpracy

Skuteczność procesu terapeutycznego zależy od bardzo wielu czynników. Ogromne znaczenie ma tutaj motywacja Klienta, gotowość na współpracę oraz podjęcie zmian w swoim życiu.

Mimo dokładania wszelkich starań, aby wynik pracy psychologicznej był jak najbardziej efektywny, nie jesteśmy w stanie zobowiązać się do osiągnięcia przez Klienta określonego celu terapeutycznego.

Dlatego, pomimo najlepszych chęci i zaangażowania, Pracownia Relacji Relacyjne.pl nie ponosi odpowiedzialności za powodzenie procesu terapii oraz realizację celów oczekiwanych przez Klienta.

Wizyty stacjonarne

Dotarcie do gabinetu

Gabinet znajduje się przy ul. Bobrzyńskiego 45/65 w Krakowie przy pętli Czerwone Maki na Osiedlu Europejskim (blok „Londyn”, klatka 3). Prosimy po przekroczeniu furtki kierować się na schody zewnętrzne, po wejściu na nie widać już pierwszy blok po prawej stronie.

Rezerwacja i płatności za spotkania

  1. Klient dokonuje rezerwacji spotkania za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub wiadomości poprzez Facebook „Relacyjne.pl” (Messenger).
  2. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie danych osobowych, poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Klienta, które będą wykorzystywane do późniejszej komunikacji Pracowni z Klientem.
  3. Opłacenie spotkania jest możliwe gotówką lub kartą.
  4. Gwarantujemy niezmienność cen spotkań Klientom regularnie uczęszczającym na terapię przez pół roku od jej rozpoczęcia. W przypadku przerwania spotkań na okres dłuższy niż 30 dni, za kolejne sesje Klient zapłaci stawkę z aktualnie obowiązującego cennika.

Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Klienta

  1. Odwołanie lub zmiana terminu sesji są możliwe nie później niż 24h przed ustalonym terminem sesji.
  2. Sesje przypadające po dniu wolnym od pracy (np.niedziele, święta, weekendy) należy odwołać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową sesję zaplanowaną na godzinę 16:00 należy odwołać w piątek do godziny 16:00.
  3. Jeżeli Klient nie odwoła spotkania w wyznaczonym czasie, bądź nie stawi się na umówionym spotkaniu, będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty za pośrednictwem przelewu tradycyjnego na konto bankowe: ING Bank Śląski 09 1050 1445 1000 0097 2543 6969 (tytuł: opłata za nieodwołane spotkanie).

Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Pracowni

  1. W przypadku gdy spotkanie zostanie odwołane przez Pracownię, Klient otrzyma propozycję nowego terminu wizyty w preferencyjnym czasie.

Wizyty online

  1. Sesje terapeutyczne online realizowane są za wykorzystaniem serwisu whereby.com. Pokój spotkania znajduje się tutaj.
  2. Instrukcja dołączanie do wizyty (konfiguracja mikrofonu i kamery) znajduje się tutaj.
  3. Zalecamy podczas spotkania użycie słuchawek telefonicznych z mikrofonem (wystarczą jedne na parę).
  4. Terapeuta oczekuje na Klienta w pokoju online 15 minut od ustalonego czasu spotkania. Po tym czasie wizyta nie będzie mogła się rozpocząć.

Rezerwacja i płatności za spotkania

  1. Klient dokonuje rezerwacji spotkania poprzez płatność za pośrednictwem systemu rezerwacji online dostępnego tutaj bądź przelewem tradycyjnym do 24 godzin po dokonaniu rezerwacji telefonicznej (Numer konta: 09 1050 1445 1000 0097 2543 6969, ING Bank Śląski SA; tytuł przelewu: imię i nazwisko Klienta, data i godzina wizyty).
  2. Jeżeli w trakcie płatności nastąpi problem z połączeniem internetowym, bądź jakikolwiek błąd, który przerwie proces płatności, to Klient może dokończyć ją wracając na swoją skrzynkę mailową do maila od Pracowni: „rezerwacja oczekuje na płatność”.
  3. Jeżeli Klient, wybierający przelew tradycyjny, nie dokona płatności w przeciągu 24 godzin, rezerwacja przestaje być aktualna (można przesłać potwierdzenie wpłaty na adres mailowy kontakt@relacyjne.pl).
  4. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie danych osobowych, poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Klienta, które będą wykorzystywane do późniejszej komunikacji Pracowni z Klientem.
  5. 48h przed umówionym spotkaniem poprzez system rezerwacji online, Klient otrzyma wiadomość e-mail z przypomnieniem o spotkaniu.
  6. Gwarantujemy niezmienność cen spotkań Klientom regularnie uczęszczającym na terapię przez pół roku od jej rozpoczęcia. W przypadku przerwania spotkań na okres dłuższy niż 30 dni, za kolejne sesje Klient zapłaci stawkę z aktualnie obowiązującego cennika.

Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Klienta

  1. Odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwa nie później niż 24h przed ustalonym terminem sesji.
  2. Jeżeli Klient nie odwoła wizyty w wyznaczonym czasie, bądź nie pojawi się na umówionym spotkaniu, koszt spotkania nie będzie zwrócony.
  3. W przypadku, gdy Klient odwoła opłaconą wizytę online w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 5 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność.

Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Pracowni

  1. W przypadku gdy opłacone spotkanie online zostanie odwołane przez Pracownię, Klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 5 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność.

Opieka nad dziećmi

  1. W Relacyjne.pl troszczymy się o bezpieczeństwo każdego członka rodziny, dlatego nie prowadzimy sesji przeznaczonych dla osób dorosłych w obecności dzieci. Nie mamy możliwości zaopiekowania się Państwa dzieckiem w trakcie trwania sesji terapeutycznej. Prosimy o upewnienie się najpóźniej 24 h przed planowaną sesją, czy dziecko ma zapewnioną opiekę poza Pracownią na czas trwania sesji (jest to ostatni moment na odwołanie sesji). Psycholog odmówi przeprowadzenia spotkania w przypadku obecności dziecka, a jego koszt nie zostanie zwrócony.

Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość w kontekście zasad panujących w Pracowni Relacji Relacyjne.pl.

W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.