Ogólne warunki współpracy

Skuteczność procesu terapeutycznego zależy od bardzo wielu czynników. Ogromne znaczenie ma tutaj motywacja Klienta, gotowość na współpracę oraz podjęcie zmian w swoim życiu.

Mimo dokładania wszelkich starań, aby wynik pracy psychologicznej był jak najbardziej efektywny, nie jesteśmy w stanie zobowiązać się do osiągnięcia przez Klienta określonego celu terapeutycznego.

Dlatego, pomimo najlepszych chęci i zaangażowania, Pracownia Relacji Relacyjne.pl nie ponosi odpowiedzialności za powodzenie procesu terapii oraz realizację celów oczekiwanych przez Klienta.

Koterapia jest usługą limitowaną. W wybranych sytuacjach proponowana jest przez samego terapeutę jako domyślna forma wsparcia.

Rezerwacja i płatności za spotkania

  1. Klient dokonuje rezerwacji spotkania poprzez płatność za pośrednictwem systemu rezerwacji dostępnego tutaj. W wybranych sytuacjach płatność może być dokonana przelewem tradycyjnym na numer konta: 09 1050 1445 1000 0097 2543 6969, ING Bank Śląski SA; tytuł przelewu: imię i nazwisko Klienta, data i godzina wizyty.
  2. Jeżeli w trakcie płatności nastąpi problem z połączeniem internetowym, bądź jakikolwiek błąd, który przerwie proces płatności, to Klient może dokończyć ją wracając na swoją skrzynkę mailową do maila od Pracowni: „Rezerwacja oczekuje na płatność”.
  3. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie w formularzu danych osobowych na potrzeby wystawienia rachunku lub faktury, poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Klienta, które będą wykorzystywane do późniejszej komunikacji Pracowni z Klientem.
  4. 48h przed umówionym spotkaniem poprzez system rezerwacji, Klient otrzyma wiadomość e-mail z przypomnieniem o spotkaniu.
  5. Gwarantujemy niezmienność cen spotkań Klientom uczęszczającym na terapię przez pół roku od jej rozpoczęcia.

Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Klienta

  1. Odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwa nie później niż 24h przed ustalonym terminem sesji.
  2. Jeżeli Klient nie odwoła wizyty w wyznaczonym czasie, bądź nie pojawi się na umówionym spotkaniu, koszt spotkania nie będzie zwrócony.
  3. W przypadku, gdy Klient odwoła opłaconą wizytę w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność.

Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Pracowni

  1. W przypadku gdy opłacone spotkanie zostanie odwołane przez Pracownię, Klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność.
  2. Klient otrzyma również propozycję nowego terminu wizyty w preferencyjnym czasie.
  3. Z przyczyn leżących po stronie Pracowni, spotkanie może się opóźnić maksymalnie 15 minut. Jeśli wizyta miałaby się rozpocząć później niż 15 minut od ustalonej godziny, Klient informowany jest o przewidywanej godzinie rozpoczęcia spotkania i ma możliwość wyboru pomiędzy oczekiwaniem, a odzyskaniem całej zapłaconej kwoty.

Dotarcie do gabinetu stacjonarnego

  1. Gabinet nr 1 znajduje się przy ul. Paulińskiej 30/2 w Krakowie na Kazimierzu, niedaleko kościoła Paulinów „Na Skałce”. Jadąc od strony Mostu Grunwaldzkiego możemy poszukać miejsca parkingowego przy ulicy Elizy Orzeszkowej. Jadąc od strony Mostu Piłsudskiego, skręcamy w ulicę Krakowską, później Skawińską i Augustiańską, gdzie zazwyczaj można znaleźć wolne miejsca parkingowe (parking miejski w strefie A). Kamienica jest pierwszym budynkiem widocznym po skręceniu z Augustiańskiej w Paulińską. Na domofonie należy wybrać nr 201. Gabinet znajduje się na parterze, w mieszkaniu nr 2 (pierwsze drzwi na lewo po wejściu na klatkę).
  2. Gabinet nr 2 znajduje się przy ul. Józefa Montwiłła-Mireckiego 10/20 w Krakowie w Borku Fałęckim w budynku “Kamienica Parkowa”. Aby dostać się do klatki schodowej, idąc od strony sklepu Biedronka należy przejść wzdłuż całego budynku, skierować się na lewo i wybrać na domofonie nr 20. Gabinet znajduje się na drugim piętrze.
  3. Gabinet nr 3 znajduje się przy ul. Orawskiej 5/2 w Krakowie w Podgórzu w okolicy hotelu „Wilga” oraz stacji paliw „Shell”.

Pokój spotkań online

  1. Sesje terapeutyczne online realizowane są z wykorzystaniem serwisu whereby.com. Pokój spotkania znajduje się tutaj.
  2. Instrukcja dołączanie do wizyty (konfiguracja mikrofonu i kamery) znajduje się tutaj.
  3. Zalecamy podczas spotkania użycie słuchawek telefonicznych z mikrofonem (wystarczą jedne na parę).
  4. Terapeuta oczekuje na Klienta w pokoju online 15 minut od ustalonego czasu spotkania. Po tym czasie wizyta nie będzie mogła się rozpocząć.

Opieka nad dziećmi

  1. W Relacyjne.pl troszczymy się o bezpieczeństwo każdego członka rodziny, dlatego nie prowadzimy sesji przeznaczonych dla osób dorosłych w obecności dzieci. Nie mamy możliwości zaopiekowania się Państwa dzieckiem w trakcie trwania sesji terapeutycznej. Prosimy o upewnienie się najpóźniej 24 h przed planowaną sesją, czy dziecko ma zapewnioną opiekę poza Pracownią na czas trwania sesji (jest to ostatni moment na odwołanie sesji). Psycholog odmówi przeprowadzenia spotkania w przypadku obecności dziecka, a jego koszt nie zostanie zwrócony.

Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość w kontekście zasad panujących w Pracowni Relacji Relacyjne.pl.

W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.